Salı, Haziran 30, 2015

Yasin suresi

Yıllar yıllar önce anneannem bana kuran okumayı öğretmişti. Tembel ben,ara sıra okudum ama çok ilerletemedim. Bugünlerde tekrar okumalara başladım. Ne kadar sürer, nereye kadar ilerler bilmiyorum ama okumak beni rahatlatıyor, büyük bir haz alıyorum.

Fatih Çollak hocanın sesinden Yasin suresini dinlerken, ben de bir yandan gözümle okuyup takip ediyor, harflerin okunuşlarını pekiştirmeye çalışıyorum. Fatih hocanın sesi de ayrı bir huzur veriyor bilmem neden. Dünyaca ünlü bir çok hafız var kuran okuyan, hiç birinin sesi bana o huzuru vermiyor.
İstedim ki siz de dinleyin, ruhunuza şifa olur belki , bana olduğu gibi.




İlk video hızlı gelir, takip etmekte zorlanırsanız , ikinci video daha yavaş olarak okunmuş.




Dualarınız kabul olsun, beni de unutmayın dua ederken.

2 yorum:

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...