Cumartesi, Nisan 18, 2015

Giovanni Marradi




Dün keşfettim ben. Oysa o keşfedileli yıllar olmuş. Bazen kaçırdığım müzisyenlere hayıflanıyorum, bazen de geçte olsa dinledim, kulağımın pası gitti diye seviniyorum.

1952 doğumlu besteci,piyanist ve aranjör  Giovanni Marradi. Beş yaşında piyano çalmaya başlamış. Ve şimdi 21.nci yüzyılın en başarılı , expressionist piyanistlerinden biri. Marradi eğitimine sekiz yaşında Rus konservatuarı'nda başlamış ve büyüyünce de hedeflerine ulaşmak için ABD'ye gitmiş. Las Vegas'ta Frank Sinatra ile tanışmış , dostlukları Sinatra'nın ölümüne kadar devam etmiş. Yetenekleri müzikle sınırlı değil. Aynı zamanda iyi bir illüstratör. Bir çok ödülü var. Şimdilerde çalışmalarına devam ederken bir yandan da öğrenci yetiştiriyor.

Ben sizinle tanıştırmak için bir kaç parça seçtim ama çok zorlandım. Bakalım benim kadar sevecek misiniz yorumlarını? Rakamların üzerine tıklayınız.


Giovanni Marradi  web sayfası

Cd'leri Amazon'da mevcut.




10 yorum:

  1. Hiç yorum olmaması müziğe ne kadar uzak olduğumuzun aynası.Yazık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes yorum yapmayı sevmiyor , belki ondandır. Ve artık bir yorumu var :)

      Sil
  2. Harika. Tanıştırdığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. 15 yıldan beri en çok dinlediğim 3 - 5 sanatçıdan biridir. Çok müzik dinlediğimi de söylemeliyim. Çok iyi bildiğiniz müzik parçalarını onun romantik yorumu ile farklı dinleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. Dogum tarihi 1955 degil, 1952..Emeginiz icin tesekkür ederim.👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen düzeltiyorum. Ziyaretiniz için ben teşekkür ederim.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...