Pazartesi, Mart 09, 2015

Kürşat Başar


                                  

Bugün, yaptığım bu resmi tamamlamak niyetindeyim. Malzemeler hazır, müziğim hazır, yazıyı hazırladıktan sonra kahvemi de yaptım mı, güne başlayabilirim diye düşünüyorum. Allah'ın izniyle tabii. 

Dün, sabah kahvaltısında çekirdek ailemle  beraberdik. O yüzden sizlere pazar şarkısı hazırlayamadım. Bu sabah Kürşat Başar dinlemeye karar verince, bari bugün bir taşla iki kuş vurayım dedim. Neden diye sormayın, ben de bilmiyorum ama seviyorum bu insanı. Onu Başucumda Müzik adlı kitabı ile tanıdım ve bir kitap öner dedikleri zaman ilk aklıma gelen kitaptır. Kitaptan sonra Keşke Burada Olsaydın adlı Cd'si de önerilerim arasındadır hep. Caz , en sevdiklerim arasında müzikte. Kürşat Başar'da iyi derecede saksafon çalıyor ve bu albümde farklı sanatçılarla düeti var. O çalıyor , diğerleri seslendiriyor. Bakın kimler ve hangi şarkılar var albümde

Albüm içeriği
  • Keşke Burada Olsaydın / Kürşat Başar Feat. Ayşen  
  • El Gibi / Kürşat Başar Feat. Sezen Aksu  
  • Kimse Bilmez / Kürşat Başar Feat. Yaşar  
  • Üç Kalp / Kürşat Başar Feat. Yeşim Salkım  
  • Sen Benim Şarkılarımsın / Kürşat Başar Feat. İlhan Şeşen  
  • Kayboldum (El Cıego) / Kürşat Başar Feat. Levent Yüksel  
  • Hep Böyle Kal / Kürşat Başar Feat. Erol Evgin&Zeynep Talu  
  • Ben Varım / Kürşat Başar Feat. Berkay Özideş  
  • İzmir'in Kavakları / Kürşat Başar Feat. İlhan Şeşen&Şenay Lambaoğlu  
  • Pera'da Zaman / Kürşat Başar Feat. Burçin Büke - Enstrümantal  
  • Keşke Burada Olsaydın / Kürşat Başar - Enstrümantal  
  • Kayboldum (El Cıego) (Radio Edit) / Kürşat Başar Feat. Levent Yüksel  

Sizin için albümden bu şarkıyı seçtim. KAYBOLDUM Levent Yüksel / Kürşat Başar

Kürşat Başar'ın çok sevdiğim dergi yazıları var birde. Ve bu yazısını lütfen okuyun. 


Bir söz vardır çok severim. Hiçbir şey göründüğü gibi değildir. 

6 yorum:

  1. Kürşat Başar deyince nedense aklıma bir tek yazarlığı gelir. Halbuki çok yönlü bir insan. Ve de çok başarılı. Bu güzel ve tanıtıcı post için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim İlhan bey. Ben televizyon programlarını da çok zevkle izlerdim.

      Sil
  2. tüm kitaplarını okudum, çok zevlidir hepsi. programı keşke bitmeseydi
    tv de onun gibi düzeyli çok az şey kaldı. sosyal flört bizim türk erkekleri
    ile olmaz. daha bir fırın ekmek yemek lazım. iki taraf için. kızlarda normal bir sohbeti
    becermeleri lazım , erkeklerde her konuşmadan sonuç aramamalılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzeldi o sofra sohbetleri , ne kalite sohbetler yapılırdı. ben de çok severdim o tv programlarını. Normal flörtü beceremiyoruz daha :))

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...