Cuma, Ocak 30, 2015

Cuma

Bugün günlerden sanat. Yağlıboya, suluboya, kuru boya çalışmalar yapıyor, resimle uzun zamandır hobi olarak ilgileniyorum ama gönlüm sık sık illüstrasyona kayıyor. Çok seviyorum. Keşke öğrenebilsem, keşke yapabilsem. Denedim mi ? Hayır. Deneyecek miyim ? Evet, en kısa zamanda.

İhap Hulusi Görey adını Kulüp Rakısı afişi ve ilk Alfabe kapağındaki illüstrasyonu  ile biliriz genelde.  Ben sitesindeki sanal sergiyi gezerken bunu çok beğendim. 

İHAP HULUSİ GÖREY

Bir de Fifi Lapin var sevdiklerim içinde. Bir moda blogu sahibi Fifi. Kendisinin bir tavşan olduğunu söylüyor ve blogunda hemen her gün ünlü markalardan giydirdiği bir çizgi tavşanı var. Enteresan bir blog. Hikayesini okumak için TIK   İşte onun beğendiğim çizimlerinden biri. Blogunu ziyaret etmenizi öneririm.

FİFİ LAPİN
Ve  Polonyalı sanatçı Pawel Kuczynski. İnsanı olduğu andan  bambaşka yerlere  taşıyan eserlerin sahibi.
PAWEL KUCZYNSKİ

Son olarak da  instagramdan  eserlerini severek takip ettiğim Mustafa Soydan .


2 yorum:

  1. Fifi lapinin cizimlerini ben de cok begenirim.illustrasyon cizebilmeyi ben de cok isterdim. Resimle yillardir ugrastigina gore muhakkak denemelisin bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lulucum resme başlamışsın çok sevindim. Görelim bir ara yaptıklarını. Mustafa Soydan'ı takip et derim . Deneyeceğim bakalım ne çıkacak :) vakit geçirmece olur ancak benimkisi.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...