Pazar, Ekim 26, 2014

Sinir oluyorum


Yaklaşık altı aydır internet bağlantımla ilgili sorun yaşıyorum. İnternetimde bir baskı var, sayfalara ulaşmaya çalıştığımda o meşhur yuvarlak yavaş yavaş dönmeye başlıyor, dakikalarca dönüyor ve sonunda karşıma "bu web sayfası kullanılamıyor" mesajı çıkıyor. İnternete ulaşılamıyor. Bu durum gün içinde binlerce defa oluyor. Bir kaç deneme sonunda ancak ulaşabiliyorum sayfalara.  Tek denemediğim şey modemi değiştirmek oldu. Bir sürü şey denedim. TTNet'i defalarca aradım, hattınız normal görünüyor diyorlar, onlar bir sürü şey yaptırdılar. Modem şirketini aradım onlar da bir sürü şey yaptırdılar ama sonuç sıfır. Sabrımın son sınırlarında , modemi değiştirmek kaldı. Onu da değiştirdikten sonra sorunum hala çözülmezse internetimi kapatacağım. Böyle bir ilkellikle uğraşmaktansa , ilkel hayata geri dönerim daha iyi. Hiç değilse daha az sinirlenirim. Sorunun modem kaynaklı olmadığını da tahmin ediyorum. Çünkü bazı zamanlar kusursuz çalışıyor. Bilmiyorum ne olacak bu durum. TTNet eve gelip bakmıyor kolay kolay. Servis isteyeceğim bakalım yollayacaklar mı ? Bu durumu yaşayıp çözümleyen var mı ?

Kısacası ben  SİNİR OLUYORUM !!!!!!!!!!

2 yorum:

  1. bir ben değilmişim demek. bizimde aynı sorunlar var. ben de kaç kez aradım. hatta şimdi modemi mi değiştirsek diyorduk. ama sorun genel bence. birçok kişiden duydum.
    yüksekte bir aidat ödüyoruz, sinir oluyorum bende..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Buket yalnız olmadığımı bilmek inan iyi geldi. Ne sinir durum yahu, para veriyorsun hizmet alamıyorsun. Teknik servis yollamıyorsun dünyanın parasını alıyorsun. En kısa zamanda carlayacağım TTNet'e. Herkes her şeyi bilmek zorunda mı ? Yaşlı kullanıcılar var. Göndersene eve teknik servisi.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...