Cumartesi, Haziran 14, 2014

Olduğun gibi

Söyleyecek çok şey varken, söylenemeyen durumlar var. Söylenmeye hak olmayan durumlarda var ayrıca. Karmaşık yani insanın içi.  Hani dilinizin ucuna geliveren kelimeler vardır, tam çıkacakken, kilitlenir dudaklar da içinizde kalıverir o kelimeler. Geri düşer hafızanızın derinliklerine. Sonra orada büyür , büyür, büyür, doldurur içinizi. Şiştim dersiniz. Yutmasanız da, çıkıverse ağzınızdan geri dönüşü yoktur bilirsiniz. Sonra ayıklamak gerekir pirincin taşını ki, bu da zor iştir. Yaşanmışlığı var durumun ben de . Eminim sizlerde de vardır. Anı yaşamaktan bahsediyoruz ya her daim. Yaşadığımız anın oluşmasına katkısı yok mu içimizde birikip bizi şişiren kelimelerin. Nasıl yaşayacaksın ki anı. Aklın kayıyor geçmiş gitmiş de olsa, derinlerde hala gizlenen kelimelere. İşte o zaman gel de anı yaşa. Geçmiş, gelecek, şimdi, hepsi halay çekiyor elele verip.

Lafı uzatıp getirmek istediğim yer "şu an" . Şu an hala dün geceki dolunayın etkisindeyim. Yine çarptı beni pis dolandırıcı. Huzurumu aldı elimden. Beni derin kederlerle, yutulan kelimelerle  baş başa bırakıp sabaha doğru da çekti gitti. Şimdi işin yoksa gün boyu kendini telkin et, sakin ol, sakin ol, sakin ol diye.

Gün boyu demişken; bu aralar gün boyları uzamaya başladı malum. Daha çok şey sığdırabiliyor insan zamana. Şöyle bir düşündüm, ne yapıyorum ben bu uzayan  gün boylarında diye.Gördüm ki işe yarar bir şey yaptığım yok. Kendime yatırım bile yapmaz olduğumu fark ettim. Benim kendime yatırımım araştırmak, öğrenmek demek. Çok dolu ve çok boş günler geçirmekteyim. Gün boyu çabalıyorum ama akşam olduğunda işe yarar bir şey yapmadığımı görüyorum. Sadece zamanımı doldurmakla geçiyor günler uzun zamandır. Emeklilik günlerini kendini oyalayarak geçiren bir ben gibiyim. Sona yakınlaştıkça günler daha da sıkıcı olacak biliyorum.

Velhasıl diyorum ki ; hem kendimi oyalayacak, hem zamanımı harcadığıma değecek, hem de işe yarayacak bir şey yapayım. Ama ne ?

Evet yazı bitti. Başlık ise olduğu gibi kaldı. Konuyla ne alakası vardı ? Hiç bir alakası yoktu. Belki de insanların olduğu gibi olmasını istediğim içindi. Sıkıldım yapmacık insanlardan.
                                                                                                                 Ankara; 14.06.2014
                                                                                                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...