Pazar, Mart 23, 2014

Bugün Pazar


Bugün şarkı yok. Çünkü keyif yok. Çünkü sıkıcı günler. Çünkü memleket havası kurak, yakıcı, fırtınalı. Şarkı dinlemekte , söylemekte istemiyorum bugün. Üstelik evde de bugünkü durum sıkıcı. Çünkü temizlik günü, Gül var. Gül bize temizliğe gelen, yaman mı yaman bir hatun. Bazen keyiflidir ama böyle şahane bir bahar gününde onu evde görmek bana hiç mi hiç keyif vermiyor açıkçası. Pazar günü temizlik mi olur , şartlar öyle gerektirince oluyor işte.

Bugün hayal günü olsun. Güzel düşler kuralım. Her şey bir düş ile başlar bakarsınız. Üzerimizdeki bu kasvetli havadan bir nebze olsun uzaklaşalım hep birlikte. 


 Güzel diyarlar,güzel görüntülerle ruhumu dinlendirmek istiyorum ben bugün. Belki birine bakarken düşlere  de dalarım.












Ben kendimi o trende ve bu manzaralar eşiliğinde seyahat ederken düşledim. Bana çok iyi geldi. Şimdi bu dopingle işe koyulabilirim. Hepinize huzur dolu bir pazar günü diliyorum.

2 yorum:

  1. Ah Füsun, şu anda ilk fotoda yer almayı ne çok isterdim. Şöyle kısa ama öz bir tatile, uzaklaşmaya ne çok ihtiyacım var. Gerçi kimin yok ki ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda gidersin inşallah Esracım. Hem de seni en çok dinlendirecek bi yerlere gidersin.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...