Çarşamba, Aralık 11, 2013

Kar tanesi yapımı


Geleneklerimizde noel kutlamak olmasa bile hepimiz bu süsleri seviyoruz sanırım. Ben zaten kar ve kar tanelerine aşığım. Bu kolay kar tanesi yapımlarını buldum nette. Yapıp camıma asma niyetindeyim. Yapar mıyım bu tembellikle bilemem. Niyet ettim sadece. Silikon tabancası ile yapılıyor. Model bu ama yaratıcılık size kalmış. İstediğiniz malzeme ile renklendirin. Nasıl mı yapacağız  İŞTE BÖYLE 


İkinci örnek boncuklarla yapılıyor. Daha bir zevkli göründü gözüme. Bunlardan yeni yıl sofranız için peçetelikte hazırlayabilirsiniz. Kırmızı keçeden peçete halkası yapıp, üzerine de boncuktan yapacağınız beyaz kar tanesini dikebilirsiniz. Ya da bu şekilde yapıp, ağacınıza, cama asabilirsiniz. Yapılışını da vermişler sağolsunlar. Nerede ? İŞTE BURADA 


Bir diğer örnekte bu. Bunu evdeki miniklerle beraber yapma şansınız da var. Çünkü yapımı çok basit. Akıl edenlerin aklına sağlık. TIKTIK



Ve ve ve son olarak benim en bi sevdiğim işte. Yapılışı ve diğer fikirler..... Nerede ? İŞTE BURADA 



4 yorum:

  1. Hepsi çok güzel, yeni yılın yaklaştığı artık iyice hissediliyor, çok seviyorum böyle şeyleri :)
    Bu arada blogumda yeni yıl kartpostallaşma etkinliği düzenledim, belki katılmak istersiniz, sizi de bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin o çok güzel fotoğraflarını çok çok seviyorum. Etkinliği okudum, çok da hoş bir etkinlik ama beni mazur gör. Kucak dolusu sevgiler. :)

      Sil
  2. Hepsi şahene evet en güzeli sondan gelmiş..:)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...